Thursday, March 22, 2012

En Français

I have decided to attempt to translate my blog posts into French. I figure this is a great way to learn and improve my written French language skills over time.
 
I am still learning the language, so my French descriptions will be a little more basic than my English descriptions and I apologise in advance for all the mistakes I am bound to make.
 
Wish me luck.
 
En Français:
 
J'ai décidé de tenter de traduire mon blog en français. Je pense que c'est une excellente façon d'apprendre et d'améliorer mes compétences linguistiques en français au fil du temps.
 
Je suis encore à apprendre la langue, de sorte que mes descriptions en français sera un peu plus basique que mes descriptions en anglais et je m'excuse à l'avance pour toutes les erreurs.
 
Souhaitez moi bonne chance.

No comments:

Post a Comment