Friday, March 30, 2012

L'Arc de Triomphe

We visited the Chateau de Versailles yesterday.  It was really lovely, but after walking around the palace and it's huge grounds all day, I was far too exhausted last night to write up the macaron taste-off result.  This morning I slept in until midday.  I'm not going to waste a warm sunny day in Paris, so here's a quick pic before I head out.  I promise I'll write up the macaron taste-off result tonight.
 
This photograph of the Arc de Triomphe was taken a little before sunset with the French flag hanging from the middle because there was a veteran march proceeding up the Champs Elysées to the tomb of the unknown soldier.

 
En Français:
 
Nous avons visité le Château de Versailles hier.  C'était très beau, mais après avoir traversé le palais et ses jardins immenses toute la journée, hier soir j'étais trop épuisée pour rédiger le "macaron taste-off" résultat.  Ce matin, j'ai dormi jusqu'à midi.  Je ne vais pas perdre une journée chaude et ensoleillée à Paris, alors voici une photo avant de partir.  Je promets que je vais rédiger le "macaron taste-off" résultat ce soir.
 
Je fait cette photo de l'Arc de Triomphe un peu avant le coucher du soleil avec le drapeau Français accroché à partir du milieu.  Il était un marche de vétérans sur les Champs-Elysées à la tombe du soldat inconnu.

No comments:

Post a Comment