Tuesday, April 3, 2012

A late-Georgian home in London

I have exciting news... tomorrow we are flying to London.  Living in Australia, where everything is so far away, I still find it amazing that we can be in another country after a one hour flight.
 
I am very much looking forward to our visit to London.  It will be brief because we are then moving on to Amsterdam, Copenhagen and Stockholm before heading back to Paris via Belfast.  It's going to be a crazy busy couple of weeks with only a couple of days in each city.
 
I may not be able to post for the next couple of weeks, but I promise to share lots of gorgeous pics when I get back.

Above images from New York Times found via Dustjacket Attic
 
En Français:
 
J'ai d'excellentes nouvelles ... demain, nous rendre à Londres.  Vivre en Australie, où tout est si loin, je trouve toujours étonnant que nous pouvons être dans un autre pays après un vol d'une heure.
 
Je suis très impatient de notre visite à Londres.  Je serai bref parce que nous allons ensuite à Amsterdam, Copenhague et Stockholm avant de retourner à Paris en passant par Belfast.  Il va être de deux semaines bien remplies, avec seulement deux jours dans chaque ville.
 
Je ne peux pas être en mesure de publier pour les deux prochaines semaines, mais je vous promets de partager beaucoup de belles photos quand je rentrerai.

No comments:

Post a Comment