Tuesday, May 22, 2012

Confessions of a shopaholic: Pia Wallén & Kate Spade

I have been so good lately, I barely shopped at all in the months leading up to our overseas trip (maybe because our home renovation was sucking up all our money or maybe because I was saving myself for Europe).  I thought maybe I was reformed, all grown up and sensible now that I've hit the big 30 (yes, that happened... I was spoilt, I'll show you the pressies later).  But then I got back home and both Pia Wallén and Kate Spade had a sample sale.  How could I resist.  Here's what I bought.

Above (from Pia Wallén): felted wool slippers in pink, cross tray (medium) in white/black,
Karl cushion cover in silver & flannel cross blanket in grey/off-white
 
Above (from Kate Spade): Japanese Floral Austin dress, Japanese Floral pearl necklace
& Crystal Kaleidoscope necklace

En Français:

J'ai été si bon ces derniers temps.  Je n'ai pas beaucoup magasiner dans les mois qui ont précédé notre voyage à l'étranger (peut-être parce que notre rénovation a coûté beaucoup plus de que prévu ou peut-être parce que j'ai été moi-même à épargner pour l'Europe).  J'ai pensé que je a été réformé, tous grandi et sensible maintenant que j'ai 30 ans (oui, ce qui s'est passé ... j'ai été gâtée, je vais vous montrer les cadeaux plus tard). Mais alors je suis rentré chez deux Pia Wallén et Kate Spade avait une solde.  Comment pouvais-je résister.  Voici ce que j'ai acheté.

No comments:

Post a Comment