Wednesday, May 23, 2012

Pink, black & white bathroom accessories

Now that our new bathroom is (almost) done and we are back from France, today I unpacked our new bathroom accessories.

 
The hand towel is from Missoni Home and the resin accessories are from Esprit Home.  I bought these all about a year ago and I have three full sets of the Esprit accessories (in black, white and pink) because I didn't know which colour I would want to use when the bathroom was done.  For now I have decided to go with black for the accessories that will be on display and pink for the toothbrush holder which will be stored inside the mirrored cabinet.
 
I also bought this soap from ecostore today and thought the packaging was so cute I had to share it here.  It smells delicious too.

 
The bathroom is not quite finished yet.  It is functional, but we are waiting on our electrician to install the light fittings and the heated towel rack and connect the underfloor heating.  With the nights getting colder, I am really looking forward to having underfloor heating in our bathroom.  I promise to share images of the whole room when it is finished.
 
En Français:
 
Notre nouvelle salle de bain est (presque) complète et nous sommes de retour de la France, donc aujourd'hui j'ai déballé nos nouvelle accessoires de salle de bain.
 
L'essuie-mains est de Missoni Home et les accessoires en résine est de Esprit Home.  J'ai acheté ces tout ya environ un an et j'ai trois ensembles complets des accessoires Esprit (en noir, blanc et rose) parce que je ne sais pas quelle couleur je voudrais à utiliser lors de la salle de bain était complet.  Pour l'instant j'ai décidé d'utiliser le noir pour les accessoires qui seront sur ​​l'affichage et le rose pour la brosse à dents qui sera à l'intérieur du meuble à miroir.
 
J'ai aussi acheté ce savon à partir d'Ecostore aujourd'hui et de la pensée l'emballage était très bien, donc je devais le partager ici.  Il sent bon aussi.
 
La salle de bain n'est pas tout à fait complète.  Elle est fonctionnel, mais nous attendons sur notre électricien pour installer les luminaires et le porte-serviettes chauffant et connecter le chauffage par le sol.  Les nuits sont froides alors je suis vraiment impatient d'avoir chauffage par le sol dans notre salle de bain.  Je promets de partager des images de toute la salle quand elle est complète.

1 comment:

  1. This post is very interesting and it also helpful for us. liking stuff like this blog as well as this has now given me Some inspiration To succeed, ever so Appreciate it.

    ReplyDelete