Monday, May 21, 2012

A stylish home in Malmö

There are so many things to love about this stylish apartment for sale in Malmö, Sweden.  If I had to choose just one favourite thing that I would love to have in my own home it would be the Harry Bertoia diamond chairs in the living room with their cosy fur throws.  After leaving Paris in the Spring, I am really feeling the chill of our Autumn nights and one of these chairs would make a great place to snuggle up under a blanket while catching up on my daily Google Reader subscriptions and writing for my blog.

 
I really like the multi-coloured dining chairs in the kitchen area below.  I am planning on buying a white round table for our current dining space and maybe this is an idea I can steal.

 
This home is also a good example of how great design is available at any price tag, with a stunningly simple black clothes rack and white four-poster bed from IKEA sitting alongside an Eames designer chair and ornate gold mirror in the bedroom.

Above images from Bolaget

En Français:

Il ya tellement de choses à aimer dans cet appartement élégant à vendre à Malmö, en Suède.  Si je devais choisir une seule chose préférée que j'aimerais avoir dans ma maison, il serait le Harry Bertoia chaises diamant dans la salle de séjour avec leur fourrure jette.  Après avoir quitté Paris au printemps, je suis vraiment sentir le froid de nos nuits d'automne et d'une de ces chaises ferait un excellent endroit pour se blottir sous une couverture, tout en rattrapant sur ​​mes abonnements Google Reader quotidiennes et de l'écriture de mon blog.
 
J'aime beaucoup les chaises multicolores dans la cuisine.  J'ai l'intention d'acheter une table ronde blanche pour notre salle à manger et c'est peut-être une idée je peux copier.
 
Cette maison est un bon exemple de la façon dont grand dessein est disponible à tout prix à payer, avec un rack vêtements et lit chez IKEA à côté d'une chaise Eames et un miroir d'or orné dans la chambre.

No comments:

Post a Comment