Saturday, May 26, 2012

A Swedish black & white apartment

I'm spoiling you today with two gorgeous home tours.  This black and white apartment is currently for sale in Göteborg, Sweden.  I love the details in this home: the open shelving, the message on the chalkboard, the clock, the pillows, the lights and the little gallery above the bed.
 
I also love the white square tiles with black grout in the kitchen.  It reminds me of my own kitchen, but our tiling is limited to a splashback between the bench and the top cupboards.
 
Above images from Alvhem Mäkleri
 
I also love the "karma is only a bitch if you are" print from Therese Sennerholt Design.
 
En Français:
 
Je vous gâte aujourd'hui avec deux visites à domicile belles.  Cet appartement en noir et blanc est actuellement à vendre à Göteborg, en Suède.  J'aime les détails de cette maison: les rayonnages ouverts, le message sur le tableau noir, l'horloge, les oreillers, les lumières et la galerie peu au-dessus du lit.
 
J'aime aussi les carreaux blancs carrés avec coulis noir dans la cuisine.  Cela me rappelle ma propre cuisine, mais notre carrelage est limitée à un dosseret entre le banc et les placards supérieurs.
 
J'aime aussi le "karma n'est qu'une chienne si vous êtes" d'impression de Therese Sennerholt Design.

No comments:

Post a Comment