Monday, January 7, 2013

Marcel Christ, Photographer

I love these colourful photographic artworks by Dutch photographer Marcel Christ.  Occasionally I discover a painting that I love, but I mostly prefer the clarity of photography and print... maybe it's the perfectionist in me.

Above images by Marcel Christ

I would love a huge print of one of these photographs to add a statement splash of colour to my gallery white walls.

En Français:

J'aime ces oeuvres photographiques colorées par le photographe hollandais Marcel Christ.  De temps en temps je découvre une peinture que j'aime, mais je préfère la plupart du temps la clarté de la photographie et d'impression... c'est peut-être le perfectionniste en moi.

J'aimerais une impression grand d'une de ces photos pour mes murs blancs.

No comments:

Post a Comment